Co je ADO?

22.06.2009 01:26

ADO je automatická doplňková objednávka.

Do tzv. ADA spadají nedodané položky, které jsou v tištěném ceníku pro poradce označeny symbolem "A". Na tištěné faktuře mají před označením znaménko plus (+).
Pokud je u výrobku tato značka, automaticky se doplní do vaší další objednávky, jakmile bude opět skladem, za stejnou cenu (tj. za jakou byl objednán), tedy sníženou nebo zdarma (dárky).
Položky, které do ADA nespadají se musí v případě zájmu znovu objednat.

Při objednávání on-line po vyhodnocení objednávky před odesláním (a kliknutím na "poktračovat") se výrobky spadající do ADO zobrazují přednostně (obvykle se zobrazí i termín dodání, pokud je znám).

Výrobky v ADO zůstávají po dobu platnosti jednoho katalogového období. Pokud však výrobek  následující katalog nedojde na sklad, pak se platnost ADO prodlužuje, pro zachování ADO je však potřeba podat objednávku vždy v platném katalogu.

Jak upravím nebo odmítnu ADO?

Po vyhodnocení objednávky před odesláním – upravit – upravit počet kusů nebo zaškrtnout smazat – potvrdit – vyhodnotit objednávku – odeslat Upozornění : V případě, že zvolíte krok zpět, je třeba celé nastavení zopakovat. Pokud ADO odmítnete a odešlete objednávku, je nevratně smazané.

Zpět
Toto nejsou oficiální stránky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. Tyto stránky jsou osobními stránkami nezávislého kosmetického poradce Oriflame.
Oficiální stránky společnosti naleznete na www.oriflame.cz
Registrace Oriflame poradců zdarma, Oriflame e-shop