Věrnostní slevové poukázky

18.12.2011 19:30

Objednejte si v každém Katalogu 17/2011-02/2012 výrobky v minimální hodnotě 299 Kč (v PC).
Pak si můžete v období platnosti Katalogu 3 (31.1.-20.2.2012) objednat 2 výrobky z těchto slevových poukázek za ceny se slevou až 500 Kč (v PC)!

Věrnostní slevové poukázky Oriflame CZ

Pokud si objednáte v hodnotě 299 Kč a více pouze ve dvou ze tří období platnosti katalogů (Katalogů 12–14/2011), můžete si objednat 1 výrobek z těchto slevových poukázek.

VAŠE NÁROKY SE NÁSOBÍ!
Abyste získali ještě více nároků na výrobky, stačí podat vyšší objednávku.

Do nároků Věrnostních slevových poukázek se počítají ty výrobky z katalogu, které mají bodové ohodnocení. Výrobky ze slevových poukázek nespadají do automatické doplňkové objednávky (ADO). Firma si vyhrazuje právo rozhodovat o náhradě chybějícího výrobku z Věrnostních slevových poukázek.

Shrňme si výhody, které karta přináší:
Především – a to je asi nejdůležitější benefit – poukázky vytváří prostor pro pravidelné setkávání se ze zákazníkem, kterého motivuje k nákupu ze tří po sobě jdoucích katalogových obdobích. To vytváří poradci zisk a body – ve třech katalogových obdobích.
Zákazník si pak má možnost si ze slevových poukázek objednat za velmi výhodné ceny atraktivní výrobky, které by si možná jinak nekoupil. Je pravděpodobné, že až je vyzkouší, bude je pak objednávat pravidelně. Pro KP toto opět znamená vyšší průměrnou objednávku.
Prostřednictvím Věrnostních slevových poukázek dáte zákazníkovi dárek – a dárky má každý rád!
 
Jak s tímto nástrojem pracovat?

1. Zeptejte se, jakou kosmetiku denní potřeby zákazník nakupuje: mýdlo, krém na ruce, tělovou a dekorativní kosmetiku? Kde ji nakupuje a za kolik peněz?
2. Popište zákazníkovi výrobky na Věrnostních slevových poukázkách a nezapomeňte na informace o ceně, za kterou se tyto výrobky běžně prodávají. Zároveň zdůrazněte, že jde o přírodní švédskou kosmetiku.
3. Řekněte zákazníkovi o výhodách nákupu z katalogu, garanci kvality na kosmetické produkty a potravinové doplňky Wellness by Oriflame.
4. Na základě analýzy zákazníkových potřeb sestavte objednávku.
5. Dodejte zboží a nový katalog. Pravidelně motivujte zákazníka k získání dárků a akčních výrobků za zvýhodněnou cenu.
6. Vždy zákazníkovi ukažte Věrnostní slevové poukázky a připomeňte mu, jak si stojí a na kolik výrobků má nárok.

Poukázky

Zpět
Toto nejsou oficiální stránky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. Tyto stránky jsou osobními stránkami nezávislého kosmetického poradce Oriflame.
Oficiální stránky společnosti naleznete na www.oriflame.cz
Registrace Oriflame poradců zdarma, Oriflame e-shop