Zapojte se do našeho programu a VYKROČTE S NÁMI KE ZDRAVÉ KRÁSE

19.12.2010 17:46

Jsme přesvědčeni o tom, že každý může vypadat skvěle, a pak se bude tak i cítit.

Myslíte si, že k tomu, abyste se cítili skvěle, vám přebývá nějaké to kilo navíc? Všude kolem sebe slyšíte o zdravém životním stylu, zdravé stravě, nutnosti pravidelného pohybu, bio potravinách, správném pitném režimu a mnohem více. Informace na vás útočí ze všech stran a vy nevíte, kde začít? Vážně přemýšlíte o tom, že je načase něco udělat a chcete vykročit tou správnou cestou…

Tím, že čtete tyto řádky, činíte první pomyslný krok – uvažujete o změně! Nebojte se a učiňte i krok druhý a vykročte právě teď s námi za svým rozhodnutím!

Po celou dobu cesty budeme s vámi a budeme vás podporovat. Spojili jsme se s odborníky na zdravou výživu a pohyb a připravili jsme pro vás ucelený 21denní Wellness program. Během 21 dní najdete na každý den návod na vyvážený jídelníček, cviky jógy a různé tipy, které vám pomohou držet se na správné cestě k hezkému tělu a ještě skvělejšímu pocitu ze sebe samé!

ZAČÍNÁME 1.1. 2011

Přihlásit se můžete ZDE

Rady, než začnete

 

K výživě:

• Snažte se nakupovat kvalitní a čerstvé potraviny
• Dodržujte pitný režim. Dejte přednost neperlivé vodě, do které můžete občas přidat čerstvě vymačkaný grep nebo citron. Přes den si můžete pro změnu uvařit bylinkový čaj.
• Vnímejte signály těla, kdy vám dává najevo, že je něco špatně.
• Nepřejídejte se. Jezte do příjemného pocitu zasycení.
• Kromě pohybu nezapomínejte ani na pravidelný odpočinek.
• Dopřejte si občas zásadité koupele, které podpoří vaši regeneraci.
• Zkuste ranní kávu nahradit jasmínovým, zeleným či bylinkovým čajem.

Přírodní nápoj Natural Balance z řady Wellness by Oriflame vám pomůže dosáhnout ideální výživy a zároveň slouží jako podpůrný prostředek k dosažení optimální tělesné váhy.

Vypijte nápoj 30 minut před hlavním denním jídlem a kdykoliv budete mít chuť na skladé a výsledky se dostaví okamžitě:

Zmírňuje pocity hladu a chuti na sladké
Budete méně jíst a zhubnete
Získáte více energie a lepší schopnost soustředit se

Výsledky můžete ještě podpořit užíváním nápoje před ostatními jídly během dne.

• Při pravidelném užívání nápoje je snazší omezit velikost porcí jídla. Omezte množství masa a karbohydrátů (rýže, brambor nebo těstovin) na polovinu a nahraďte tyto potraviny zeleninou.
• Každý den se snažte pohybovat (stačí i intenzivní chůze) po dobu cca 30 minut.

Pyramida zdravé stravy

Koncept Pyramidy zdravé stravy vznikl na Harvard School of Public Health v Oddělení výživy. Pyramida je založena na nejnovějších vědeckých poznatcích a představuje jednoduchého, důvěryhodného pomocníka pro výběr zdravé stravy.
Jejím základem jsou nejlepší dostupná vědecká zjištění o spojení výživy a zdraví. Nabízí spolehlivé informace, které pomáhají lidem lépe zvolit svou denní dietu. Znázorňuje, že bychom měli jíst více potravin ze spodní části pyramidy (zeleninu, celozrnné cereálie) a méně z horní (červené maso, zpracované obilniny). Jak vidíte, přípravky Wellness by Oriflame podporují vaši každodenní zdravou stravu.

9 tipů pro výběr zdravé stravy (volitelná možnost):

 • Zdravé sacharidy jsou lepší než žádné sacharidy
• Jezte vždy celozrnné pečivo
• Vybírejte si bílkoviny ze zdravých zdrojů. Nejlepší volbou jsou ryby, drůbež, ořechy a fazole
• Dejte přednost „dobrým“ tukům (nenasyceným) před nasycenými. Nejzdravějšími zdroji jsou rostlinné tuky, ořechy a ryby
• Rozhodněte se pro stravu s obsahem vlákniny, celozrnné pečivo a cereálie, zeleninu a ovoce
• Jezte více ovoce a zeleniny. Vybírejte si různé barvy z barevné škály – tmavě zelenou, žlutou, oranžovou a červenou
• Vápník je důležitý. Ale mléko není jeho jediným ani nejlepším zdrojem (dalšími zdroji vápníku jsou mléčné produkty, sójové produkty jako je tofu, sezamová semínka, ořechy, sušené ovoce, luštěniny, zelená listová zelenina)
• Umírněné požívání alkoholu může být zdravé – ale ne pro každého. Musíte pečlivě zvážit výhody a rizika
• Denní příjem multivitaminů představuje skvělou prevenci. Vaše zdraví může ještě podpořit extra příjem vitaminu D

Proč vlastně pít?

Denně bychom měli vypít 1,5 - 2,5 litru tekutin. Ale individuální množství závisí na klimatických podmínkách, na fyzické aktivitě, stáří a dalších okolnostech.

Dostatek tekutin nám zajišťuje látkovou výměnu a správnou funkci ledvin čili vylučování škodlivých látek, které v těle vznikají. Umožňuje také výkonnost doslova všech ostatních orgánů, tělesných i duševních funkcí a v neposlední řadě stojí za kvalitním stavem pokožky. Naopak nedostatek vody v organismu (tzv. dehydratace) způsobuje problémy akutní i chronické povahy. Akutními příznaky mírné dehydratace jsou bolesti hlavy, únava a malátnost, pokles fyzické a duševní výkonnosti včetně poklesu koncentrace. Ztráta tekutin na úrovni 2 % tělesné hmotnosti představuje ztrátu až 20 % výkonu.
Na potřebu pití nás může upozornit žízeň, ale je dobré vědět, že žízeň není časnou známkou potřeby vody, protože se objevuje až v okamžiku 1-2% dehydratace. Pocit žízně se navíc snižuje ve vyšším věku. Na druhou stranu zvýšený pocit žízně může být i příznakem některých chorob (např. cukrovky).
Potřeba tekutin je individuální záležitost a záleží na mnoha faktorech – na tělesné hmotnosti, věku a pohlaví, složení a množství stravy (obsah vody, soli, bílkovin a kalorií), tělesné aktivitě, teplotě a vlhkosti prostředí včetně proudění vzduchu, druhu oblečení a teplotě těla, aktuálním zdravotním stavu, zavodnění organismu atd.

TIP: Pro kontrolu pitného režimu si na viditelné místo, např. pracovní stůl, ráno připravte do dostatečně velké konvice nápoj a přes den tak budete přesně vědět, kolik toho vypijete. Plná konvice vám bude připomínat nutnost pravidelného přísunu tekutin.

Proč nehladovět

Odpověď je velmi jednoduchá. Při hladovění zpomalujeme energetický obrat organismu, čili dochází ke zpomalení všech metabolických pochodů. Příjem potravy je na, či spíše pod hranicí basálního metabolismu (základní energetická potřeba organismu, aby byl schopen normálně fungovat) a paradoxně u většiny lidí dojde k opačnému efektu hladovění: místo abychom hubli, tak po určité době se redukce hmotnosti zastaví (došlo-li vůbec ke snížení hmotnosti) a při velmi nízkém energetickém příjmu již nejsme schopni hmotnost snižovat.
Proto chceme-li redukovat hmotnost je důležité jíst pravidelně (nejlépe 5x denně) a zabezpečit, aby energetický příjem byl nad! basálním metabolismem, ale musí být nižší, než denní výdej. Na tato základní pravidla byste měli vždy pamatovat, pokud přemýšlíte o redukci hmotnosti.

Zpět
Toto nejsou oficiální stránky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. Tyto stránky jsou osobními stránkami nezávislého kosmetického poradce Oriflame.
Oficiální stránky společnosti naleznete na www.oriflame.cz
Registrace Oriflame poradců zdarma, Oriflame e-shop